تعرفه ها

قیمت‌گذاری ساده و شفاف بر اساس نیاز شما

می‌تونید همین الان کاملا رایگان شروع کنید و بعد ۲ هفته تصمیم بگیرید کدوم نسخه واستون مناسب‌تره

۲۰٪ تخفیفarrow
ماهانه

Lite

640هــــزارتـــومان

/ماهانه
برای اینکه خیالتون از مدیریت کافه و رستوران‌تون راحت باشه
+همه کارایی که Pro می‌کنه
  • صندوق کافه و رستوران

    صندوق آنلاین پاپریکا، سفارش‌گیری و مدیریت فروش شما را بهینه می‌کنه و با حذف نیاز به سخت‌افزار گزینه‌ای مدرن و پیشرفته برای صندوق قدیمی‌تونه.

  • منو و سفارش آنلاین

    منوی آنلاین جذابی که هویت بصری برند شما رو به رخ می‌کشه و امکان سفارش و پرداخت آنلاین را چه از داخل و چه از خارج از کافه و رستوران فراهم می‌کنه.

  • گزارش

    شما می‌تونید از همه جا با یک نگاه به داشبورد مدیریتی پاپریکا از وضعیت فعلی کافه و رستوران‌تون باخبر شید و کلی اطلاعات به درد بخور و مهم بدست بیارید.

  • باشگاه مشتریان

    با مدیریت دقیق اطلاعات مشتریان‌تون مثل مشخصات و تاریخچه خرید، ایجاد کدهای تخفیف سفارشی و یادداشت‌های اختصاصی، دیگه مشتری ناراضی‌ای نمی‌مونه.

Pro

1,520هــــزارتـــومان

/ماهانه
برای اینکه تو مسیر رشد و پیشرفت کافه و رستورانتون یه همراه حرفه‌ای داشته باشید
+همه کارایی که Lite می‌کنه
  • انبارداری پیشرفته

    با ورود فاکتورها، موجودی‌های مواد اولیه دقیق به‌روزرسانی می‌شن و حتی پاپریکا قبل از اینکه تموم شن بهتون اطلاع می‌ده، هدررفت مواد اولیه هم که همیشه مشخصه.

  • هزینه تمام شده با فرمول ساخت

    پاپریکا به طور دقیق فودکاست و هزینه تمام شده هر آیتم رو براساس فرمول ساخت و قیمت خرید مواد اولیه محاسبه می‌کنه.

  • گزارش‌دهیPro

    گزارش‌های هوشمند پاپریکا با کمک داده‌ها و آنالیزهایی از عملکرد کافه یا رستوران خودتون، به شما تو تصمیم‌گیری‌های کلیدی کمک می‌کنن.

  • باشگاه مشتریانPro

    ارسال کدهای تخفیف اختصاصی، تعریف کیف پول، تحلیل رفتار خرید و ارائه مزایای شخصی‌سازی‌شده برای افزایش وفاداری و به یادماندنی کردن برند شما پیش مشتریاتون.

Enterprise

برای اینکه بی نقص و حرفه‌ای بتونین چندین شعبه رو مدیریت و کنترل کنین
+همه کارایی که Pro می‌کنه
  • ارسال بین انبار

    شعبه‌ها میتونن اقلام مورد نیازشون رو از انبار سفارش بدن و وقتی دریافت کردن به موجودیشون اضافه بشه، گزارش دقیقی هم از این فرآیند در اختیارتون هست.

  • انبارداری پیشرفته

    علاوه بر همه ویژگی‌های انبارداری حرفه‌ای، گزارشات بسیار کاملی از تراکنش‌ها و رفت و برگشت‌های انبار وجود داره و شما دقیق اتفاقات و نیازها رو بررسی کنین.

  • فودکاست پیشرفته

    هزینه تمام شده هر آیتمی که سفارش میذارین از انبار یا کارگاه برای شعبه‌ها ارسال شه، به شعبه منتقل میشه و شما میتونین فودکاست مجزا هم داشته باشین.

  • BI هوش تجاری

    ابزارهای گزارش‌ساز بسیار کاملی در اختیارتون هست که میتونین باهاش هر نوع گزارشی از نرم‌افزارتون رو ایجاد کنین و بعدا هم بهش رجوع کنین.